sobota, 2 marca 2013

FILMIKI

Parę z Austin i Ally:

Ten moment naprawdę bardzo mi się podoba. Austin naprawdę słodko śpiewa do Ally widać, że już coś do niej czuje.

Dialog na początku:

- Witam wszystkich, fajnie was widzieć.Przypadkiem dzisiejsza impreza, to też impreza pożegnalna mojej tekściarki i najlepszej przyjaciółki Ally. Ally się właśnie dostała do świetnej szkoły muzycznej. Więc przygotowaliśmy dla ciebie coś dzięki czemu nas będziesz wspominać.
 
Tłumaczenie piosenki:

Nie ma sposobu, w którym zrobiłbym to bez ciebie
Zrobiłbym bez ciebie
Był tu bez ciebie
Nie ma zabawy, gdy robisz to samotnie

Z tobą to jest jak whoa
I wiem...
Ja.. Jestem tym snem
Bo mam cię przy sobie

Nie ma sposobu, w którym zrobiłbym to bez ciebie
Zrobiłbym bez ciebie
Był tu bez ciebie 



Dialog na początku:
- Piosenka nazywa się Illusions.

 

Przekaz:
Ta piosenka mówi nam, ze nie każdy chłopak będzie  z nami na wieki, będzie a zanim się obejrzymy on zniknie z naszego życia mimo że my go kochałyśmy, będzie tak jakby on był tylko iluzją.

KOCHAM TĘ PIOSENKĘ, A JESZCZE BARDZIEJ TANIEC
Ross tańczy normalnie zarąbiście.
Kocham cały jego taniec w tej nucie a w szczególności od: 0:45
Gdy widzę jak on tańczy to normalnie jest mi słabo z wrażenia, uważam że to on z całego świata jest w tańcu najlepszy. KOCHAM GO ♥♥♥♥♥♥



I znowu genialny pokaz naszego Rossiaczka  ♥
Tutaj pokazał Trentowi co to nazywa się prawdziwy taniec. 
LOVE  





Akustyczna wersja

Przekaz: 
Ta piosenka mówi nam o tym, że nie musimy pisać miłosnych piosenek by udowodnić ile czujemy, jeżeli się naprawdę kogoś kocha, swoje uczucia można mu pokazać nawet przez swoje spojrzenie. Nie potrzeba nam słów by okazać miłość. Nie trzeba żyć w ciągłym dramacie czy napięciu w związku bo np. myślimy że w końcu nam się on znudzi, wystarczy kochać drugiego człowieka i próbować nie żyć w dramacie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz